Filmy paryż, scena seksu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje paryż, scena seksu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Anaïs (Anaïs Demoustier) ma trzydzieści lat i jest spłukana. Ma kochanka, którego już nie pokocha. Spotyka Daniela (Denis Podalydès), który od razu ją zadowala. Ale Daniel mieszka z Émilie (Valeria Bruni Tedeschi), którą Anaïs również lubi. To historia młodej kobiety, która jest niespokojna. I to też jest historia wielkiego pragnienia.
Sandra (Léa Seydoux), młoda samotna matka, regularnie odwiedza swojego chorego ojca. Razem z rodziną walczy, by zapewnić mu odpowiednią opiekę. W tym samym czasie ponownie nawiązuje kontakt z Clémentem (Melvil Poupaud), dawno nie widzianym przyjacielem. Choć mężczyzna nie jest wolny, zaczynają namiętny romans...
Helsinki, 1945. Wojna się skończyła i dla malarki Tove Jansson życie zaczyna się od nowa. Kobieta zakochuje się w reżyserce Vivicę Bandler, a jej kreatywność zaczyna obierać nieoczekiwane ścieżki, kiedy postanawia spisać historię Muminków.


Akcja Paryża, 13. dzielnicy rozgrywa się pośród wieżowców i esplanad paryskiego blokowiska, tutejszego Chinatown. Na tle surowej, brutalistycznej architektury uczucia i ciała bohaterów wydają się szczególnie kruche i podatne na zranienie. Emilie zakochuje się w swoim sublokatorze Camille'u. Ten podejmuje erotyczną grę, ale broni się przed uczuciami – do czasu, gdy poznaje Norę, która ma obsesję na punkcie Amber, tajemniczej dziewczyny pracującej na seks-kamerce. Jacques Audiard misternie krzyżuje i plącze drogi swoich bohaterów i z niebywałą lekkością kreśli na ekranie portret współczesnych kochanków: śmiało otwierających drzwi do swoich sypialni, ale trzymających serca pod kluczem.
Jak uratować małżeństwo w otoczeniu osób heteroseksualnych i homoseksualnych?

Colette

6,6
Pochodząca z ubogiej rodziny Colette (Keira Knightley) w wieku 20 lat poznaje swojego przyszłego męża Henry'ego Gauthiera-Villarsa (Dominic West) – starszego blisko dwukrotnie paryskiego bon vivanta, który wprowadza ją w świat bohemy i przekonuje, by sięgnęła po pióro. Owocem tego jest „Klaudyna” – wydana pod nazwiskiem męża historia pensjonarki, która odkrywa swoją seksualność. Powieść wywołuje skandal, który Gauthier-Villars i Collete dodatkowo podsycają licznymi miłosnymi aferami. Nie przeszkodzą one jednak Colette w zdobyciu zaszczytnego miejsca w Belgijskiej Akademii Języka i Literatury Francuskiej oraz w Akademii Goncourtów.
Luty 1927. Pogrzeb Marcela Péricourta, najpotężniejszego bankiera Paryża. Jego córka Madeleine musi objąć kierownictwo imperium finansowego, którego jest dziedziczką. Ale ma syna Paula, który niespodziewanym i tragicznym gestem postawi ją na drodze do ruiny i zdegradowania. Rodzi się spisek mężczyzn, którego celem jest ograbienie jej ze wszystkiego, co posiada. Dzięki szerzącej się korupcji w ogarniętej chciwością Francji okresu międzywojennego, Madeleine zrobi wszystko, co możliwe, aby przetrwać i odbudować swoje życie. To zadanie jest tym trudniejsze we Francji, która bezsilnie obserwuje pierwsze kolory ognia, który spustoszy Europę.
Na ulicach Paryża, Juste (Thimotée Robart) zbiera ostatnie wspomnienie ludzi, których tylko on może zobaczyć. Pomaga im w życiu pozagrobowym. Juste jest duchem. Ale pewnego dnia młoda kobieta, Agathe (Judith Chemla) go rozpoznaje. Znała go, kiedy żył. Teraz, jak będą mogli się kochać, aby wykorzystać tę drugą szansę?
Pochodzący ze zdeklasowanej i zubożałej rodziny poeta Lucien (Benjamin Voisin) nawiązuje romantyczną relację z lokalną arystokratką i mecenaską Madame de Bargeton (Cécile de France). Ów mezalians wiedzie chłopca aż na ubłocone paryskie ulice, gdzie roi się od takich jak on: utalentowanych, ambitnych, niemających nic do stracenia idealistów. Czeka ich w stolicy dobrze opłacany cynizm albo poetyczne klepanie biedy. Pióro w służbie sowicie opłacanych kalumnii lub pochlebstw, bądź wierność sprzedającej się kiepsko sztuce. Którą ze ścieżek wybierze bohater, by wedrzeć się na salony?
W latach pięćdziesiątych, 14-letni Laurent (Benoît Ferreux), syn ginekologa, żyje życiem nastolatka w burżuazyjnej rodzinie na prowincji. Jest uczniem szkoły religijnej i zapisał się do grupy harcerzy. Jego ojciec jest często nieobecny. Spędza czas słuchając jazzu i narzekając ze swoimi bezwstydnymi starszymi braćmi w wieku 16-17 lat. Największą pociechą jest dla niego matka Clara (Lea Massari), piękna i młoda kobieta włoskiego pochodzenia, wesoła, ale rozczarowana codziennością. Kiedy Laurent widzi, że cierpi na szmery w sercu, które skłaniają go do leczenia, jego relacje z matką zacieśniają się bardziej niż kiedykolwiek...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…