Filmy relacja lekarz-pacjent, pogrzeb

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja lekarz-pacjent, pogrzeb. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

27-letni Adam (Joseph Gordon-Levitt) wiedzie proste i przyjemne życie, ma piękną dziewczynę Rachel (Bryce Dallas Howard) i pracę w stacji radiowej razem ze swoim najlepszym przyjacielem (Seth Rogen). Wszystko zmienia się, gdy Adam dowiaduje się, że ma raka i podejmuje walkę z chorobą.
Chris i Annie są bardzo szczęśliwi, aż do momentu kiedy w wypadku samochodowym ginie dwójka ich dzieci. Przypadek sprawia, że niedługo później ginie także Chris. Annie nie może się pogodzić ze stratą męża i popełnia samobójstwo. Chris będąc w niebie próbuje odnaleźć tam Annie, lecz ona jest w piekle. Kiedy się o tym dowiaduje, chce za wszelką cenę dostać się do piekła i uwolnić ukochaną żonę. Przed nim jednak bardzo długa i trudna droga...

Godsend

5,5
Jessie (Rebecca Romijn) i Paul (Greg Kinnear) są szczęśliwymi rodzicami ośmioletniego syna Adama (Cameron Bright), który ginie w wypadku w dzień po swoich urodzinach. Po pogrzebie podchodzi do nich tajemniczy mężczyzna (DeNiro), doktor genetyki i specjalista ginekolog, dawny znajomy Jessie. Wiedząc o jej kłopotach z zajściem w ciążę, proponuje małżeństwu eksperyment medyczny polegający na sklonowaniu macierzystych komórek należących do ich zmarłego syna. Budzi w ten sposób nadzieję w rozpaczających po stracie rodzicach, którzy godzą się poddać tej próbie. Eksperyment się udaje, Jessie rodzi "nowego" Adama. Wszystko przebiega jak za pierwszym razem. Chłopiec rośnie zdrowy. W miarę upływu czasu Duncanowie stopniowo zauważają niewielkie różnice w zachowaniu ich obecnego syna, w stosunku do tego, jaki był pierwszy. Nasila się to szczególnie, gdy kończy osiem lat. Adam zaczyna mieć nocne koszmary i zachowywać się jak nawiedzony czymś złym. Tak, jakby jakaś istota przejmowała nad nim kontrolę, mając coraz większy wpływ na jego osobowość. Wszystko wskazuje na to, że to inne dziecko, niż tamto, które zmarło. Gdy rodzice próbują poradzić sobie z zaistniałymi faktami, sytuacja jeszcze się pogarsza.


Ceniony, nowojorski psychiatra, Dr Nathan Conrad (Michael Douglas) odkrywa z przerażeniem, że jego córeczka została w nocy porwana z apartamentu. Brutalni kidnaperzy nie chcą pieniędzy, w zamian za uwolnienie dziecka żądają, aby Nathan skłonił osiemnastoletnią Elisabeth (Brittany Murphy), od dziesięciu lat pogrążoną w katatonii pacjentkę by wyjawiła pewien sześciocyfrowy kod. Jeśli nie dostaną tego, czego chcą - zabiją córkę Nathana. Nathan zdaje sobie sprawę, że porywacze śledzą każdy jego ruch, może więc liczyć wyłącznie na siebie. Nie ma innego wyjścia, jak w pojedynkę stawić czoła największemu koszmarowi w całym swym dotychczasowym życiu.
Sydney jest lekarzem, ceniona przez otoczenie samotna kobieta, która nie potrafi ułożyć sobie życia. Została poinformowana, że jest zjazd absolwentów jej szkoły. Sydney początkowo nie ma ochoty wybierać się na uroczystość, ale za namową przyjaciółki odwiedza rodzinne strony...
Ekscentryczny student wyższej szkoły medycznej Hunter "Patch" Adams (Robin Williams) ma dwa marzenia - chce być lekarzem, ale i klownem. Pragnie te dwie profesje połączyć ze sobą, co spotyka się z krytyką ze strony wykładowców. Głosząc wbrew opinii autorytetów medycznych teorię, że śmiech jest zaraźliwy, stawia swoją dalszą karierę pod ogromnym znakiem zapytania. Opuszczając klinikę psychiatryczną, Patch postanawia zostać nadal lekarzem, ale leczyć niekonwencjonalnymi metodami. Do smutnych sal szpitalnych wprowadza zabawki, baloniki, zachęca chorych do śmiechu i opowiadania żartów. Uważa, że drobne schorzenia można uleczyć uśmiechem, cięższe przypadki wyleczy klown. Choć wszyscy lekarze są zdania, że Patch lekceważy medycynę i jej dorobek, to jego wyniki w nauce przeczą ich obawom. Mimo wszystko sam dziekan nie ustaje w wysiłkach, chcąc doprowadzić do wydalenia Adamsa ze studiów.
W 1930 roku w Paryżu Léon Galipeau (Michel Galabru), lekarz ogólny o wątpliwych kompetencjach, bada Louisa Martineta (Michel Serrault), 59-letniego kawalera. Przekonany, że jego wycieńczony pacjent ma najwyżej dwa lata życia, Galipeau przekonał swojego brata Émile'a (Jean-Pierre Darras), by nabył wiejski dom należący do Martineta w małej wówczas wiosce rybackiej: Saint-Tropez. Obaj bracia, pewni swoich interesów, zgadzają się nawet na indeksowanie dożywotniej renty według wartości, jak sądzą, bez przyszłości: w aluminium. Z biegiem lat Martinet nie tylko ma oko, ale także odzyskuje wigor i entuzjazm pod prowansalskim słońcem. Była to era boomu lotniczego: ceny aluminium rosły, renty dożywotnia rosły w nieskończoność, a rodzina Galipeau zniecierpliwiła się. Zmęczona czekaniem, aż Martinet umrze, snuje plany pozbycia się kłopotliwego rencisty. Niestety, z pomocą wydarzeń (II wojna światowa, Exodus, okupacja niemiecka, potem czystki) próby Galipeausów w celu wyeliminowania Louisa niezmiennie zwracają się przeciwko nim. Jeden po drugim, Galipeausy umierają pod zawsze szczerym spojrzeniem mężnego emeryta, stulatka.
Życie czternastoletniego Adriana Mole'a ciągle jest pełne nieszczęść i nieporozumień. Jego próby literackie są nadal ignorowane przez BBC, a jego matka oświadcza, że jest w ciąży. Wkrótce okazuje się, że w ciąży jest także była kochanka jego ojca i małżeństwo rodziców znów zostaje zagrożone rozwodem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…